Czy trzeba samemu pokryć koszty leczenia, wizyt u lekarza, kosztów leków itd., a dopiero później, po zakończonym leczeniu firma Ergo Hestia zwróci koszty poniesione zagranicą? Państwo pytacie, odpowiadają specjaliści w tej dziedzinie.
Co do zasady, leczenie zawsze jest bezpłatne/bezgotówkowe.
Gdy coś nam dolega, dzwonimy na infolinię ERGO Hestii i zgłaszamy naszą sprawę. Pracownik infolinii organizuje nam transport do szpitala, placówki medycznej lub organizuje wizytę specjalisty w naszym miejscu zamieszkania.
Tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy potrzebna nam jest jedynie pomniejsza pomoc, np. dostaliśmy uczelnia lub rozstroju żołądka, pracownik infolinii umówi nam wizytę u lekarza pierwszego kontaktu (bezgotówkowo), wskaże miejsce najbliższej apteki i poprosi o zakup medykamentów na własną rękę. W takiej sytuacji przesyłamy do ERGO Hestii zdjęcie (np.zrobione telefonem) paragonu z apteki i ten koszt zostanie nam zwrócony na wskazany numer konta.
Oczywiście zdarzały się sytuacje gdy ubezpieczony klient musiał zapłacić także za usługę, bo podmiot świadczący tę usługę koniecznie chciał dostać pieniądze od razu (a nie przelewem od ERGO Hestii) - zdarza się to jednak sporadycznie i dotyczy sytuacji, w których na dany moment nie ma innego podmiotu, który wykonałby tę usługę w sposób nieobciążający klienta finansowo. W takim przypadku również wysyłamy zdjęcie paragonu/rachunku do ERGO Hestii i dostajemy zwrot poniesionych kosztów przelewem.
Na nasze pytanie odpowiada Pan Michał Krzynowek, Agencja ERGO Hestia S.A. w Olsztynie | |
*****
*****
.
Zobacz cały post i wszystkie komentarze na naszym fanpage >>>>
Pakiet Ubezpieczeń dla Opiekunki za Granicą dostępny w sprzedaży jest tylko w
Agencji ERGO Hestia S.A.
10-536 Olsztyn, ul. Mrongowiusza 10A
Biuro czynne:
poniedziałek - piątek: 9.00 - 16.00
tel. 89 535 52 25
tel. kom. 503 017 650
biuro@ergo-olsztyn.pl
Powrót do strony głównej Pakietu Ubezpieczeń dla Opiekunki za Granicą >>